sexta-feira, 26 de setembro de 2014

Не видержали штани

Штани порвалися від страху.
Не видержали нервовий стан.
"Розбилися" в кусочки -
неначебто із пляшки стакани.

Підкидали спритно пляшки...
Додолу - падали вони порожні -
Переверталися в розбиті склянки;
На них ступали босими ногами -
Переступали їх спокійно й осторожно.
Одноворожно показувалися,
лише одні вони: Розбиті стакани!
Для мене, це були порвані мої штани.

А страх великий і так не зменшився.
Як колокол судовой дзинів у голові!
Лякав мене та мою сутність. Питався
- "Чи я не став похожий до свині?".
Я закрутився головою...
На рум воду перемінив -
Рум’яним став. Обличчя покрасніло...
Та вчім є справа? - Не зрозумів!

Голос підняв! Ніхто не слухав...
Вести до суду? - Не маю права!..
Прокуратура не зі мною.
Та й мій голос нічого не говорить...
Штани порвалися від страху.
Не видержали нервовий стан.
"Розбилися" в кусочки -
неначебто із пляшки стакани.

Nenhum comentário:

Postar um comentário