domingo, 25 de agosto de 2013

Ваша Гідність


Браток по вірі,
Ваша Гідність!
Мені дозвольте Вас запитати:
"Чому Ви нарікаєте на мене все...
В чім не є добрий мій поведінок?"

В одного Бога маємо ми віру.
В одний гурток збираємося --
віддавати Йому честь і славу.
Незгоди всякі нас знайдуть,
такби сказати, в одному
і в тім самим пароплаві.

Поправді, в нас є різниця.
Ви служите -- для Бога,
своїм карманом. А я,
моїм культурним станом.
Для Вас здирати доллар
-- з прихожана, те саме
що -- для мене, співати
пісню про старого Богуна.

Ваша Гідність зайшла далеко.
Забулися Ви, що люди мову мають.
Що нею, між собою, думки свої ділять
-- та що свої початки історичні,
Немов дитя маленьке, якось плекають!

Ось тут я і службу -- для Бога, маю.
Розповідаю, говором народу мого,
як Всемогучий дав нам свободу
Тай показав дорогу нам,
як відірватися від старого сходу...
А все ж таки, і не цуратися ніяк
все що найкраще свого народу.

Ви думку маєте змальовану на гроші.
Мої роздуми над повістю Вкраїни!
Як довести спокійно, до моря чистої води,
Щоб розташити, в лугах долин зелених,
та де цвітуть калини й ростуть гриби!

----------------------------------------------------------------
Іван Богун
"був одним із найвідоміших козацьких полководців
в Україні середини XVII ст., слава про якого
гучно лунала не лише на українських землях,..."
"сміливий, розумний ... надзвичайно популярний,
вміє, як ніхто інший, вдало діяти; сильний
і хитрий, як лис; ..."


Nenhum comentário:

Postar um comentário