quinta-feira, 5 de setembro de 2013

Мрії мої

Високо літають мрії мої -
Аж під хмарами чую їх хохот.
Сміються сами з собою...
Напевне, впилися вином свободи
Та й загубилися --
в джунглях своїх часів,
над вербами лісового строю!..

Конфлікт для неба пропонують
Бажають вільне життя людині:
Гармонійну банальність усім,
тим хто не може без неї жити
-- Як елемент присутній,
безмірно-процентово,
прикладають...

Мрії мої -- такі глибокі!..
І так високо вже піднялися,
що думка збагнути їх не має як.
Напевне, впилися вином свободи
Та й загубилися в повітрі.
А може десь зерно молотять
-- перекрутилися в вітряк!

Вершина мрій, це поеми стрічка.
В осінній день бачить весну...
А ніч -- для неї, як каганець:
Під синім небом золотіє як зоря
Та під горою -- в кожній долині
Ніхто не спить! Нема там сну...

Високо літають мрії мої...
І я не сплю!

Nenhum comentário:

Postar um comentário