quinta-feira, 24 de janeiro de 2013

Природи процес


Сьогодні небо безхмарне.
Перелітають ворони зі стовпа на стовп.
Шукають аліментацію шлунку своєму
-- Знають вони, що мають право
жити щасливо, так як приписує
природи нормальний процес...

Колись 'Так казав Заратустра':
Треба жити, літати --
в безодню дивится, себе в нім шукати!
Природа це "я".
Як про мене вона може знати?!
-- Я в поверху її;
Вона навколо моєї хати...

Тож я, як ось ті ворони,
зі стовпа на стовп, не потребую плигати.

Сьогодні небо безхмарне.
Десь за горою літають журавлі.
Тут кажуть що вони дітей приносять
-- не ляльок у ’вигляді цурпалки’,
а що народжуються в любовнім сні.

Далеко десь дощі гуляють.
З вітрами ведуть розмову,
так як сучасні школярі...
Круглих столів вже не вставляють;
Навіщо час тратити.
Скінчилися віки богів!

Люди й народи "подуріли"
-- Розмова вся йде поза будь яких,
колись важливих, окраїн берегів...

І так перелітають,
зі стовпа на стовп, усі ворони.
І там далеко, також літають журавлі.

Nenhum comentário:

Postar um comentário